Corona update

 

Om het voor iedereen gezond en veilig te maken, werken wij met het “We Care Clean” programma van Best Western International.

  • Wij creëren een veilige afstand tussen gast en medewerker en we desinfecteren alles wat je aanraakt - van de receptiebalie tot de pennen die je gebruikt. Ook je sleutelkaart wordt gedesinfecteerd en uiteraard is er desinfecterende handgel beschikbaar.
     
  • Ons team wordt goed in de gaten gehouden wat hun gezondheid betreft. Ze krijgen de opdracht om niet naar hun werk te komen als ze niet gezond zijn - en als ze hun gezondheid in twijfel trekken, vragen wij hun temperatuur op te nemen en te controleren of ze gezond zijn.
     
  • Voorafgaand aan je verblijf wordt je kamer gereinigd, gedesinfecteerd en nauwkeurig geïnspecteerd, met de nadruk op contactpunten zoals deurklinken, schakelaars, telefoon, etc. Wij gebruiken aparte waskarren voor schoon-en gebruikt beddengoed en handdoeken. Je mag zelf bepalen of je kamer schoongemaakt moet worden tijdens je verblijf, of dat je liever alleen schone handdoeken ontvangt.
  • Het ontbijt wordt geserveerd van 07.30 tot 10.30 uur. Dit wordt geserveerd in ons restaurant op de begane grond. Reservering hiervoor is verplicht en kan gemaakt worden bij de receptie. 

Best Western is een familie van hoteliers. We willen dat je weet dat we echt om jou, je gezin en gezondheid geven. We zijn een wereldwijde gemeenschap die om elkaar geeft. We staan klaar om jou een veilig en schoon verblijf te bieden, aangezien "We Care Clean" de nieuwe standaard is.

Namens ons hele team;   jij gezond, wij gezond!


Emma van Dorsten en ons hele team

Best Western Hotel Den Haag